ICT Consultant

Als ICT Consultant bij Féju adviseer, implementeer en beheer je IT-oplossingen voor onze relaties. Je richt je vooral op Managed Services Provider (MSP), Azure, Microsoft 365 en hybride oplossingen met on-premises componenten. Je werkt nauw samen met relaties om hun IT-behoeften te begrijpen en om te zetten in slimme oplossingen. 

Klaar om deel uit te maken van ons team? We kijken uit naar jouw sollicitatie! 

Direct solliciteren

Wij geloven niet in uitgebreide cv’s en lastige formulieren. Solliciteer snel in vijf eenvoudige stappen.

Stap 1: relevante werkervaring

A

1 tot 3 jaar

0 tot 1 jaar

B

3 tot 8 jaar

1 tot 3 jaar

C

> 8 jaar

> 3 jaar

In 3 minuten ben je helemaal klaar!

  • Jij bent…
  • Wij bieden jou...
  • Hoe je dag is ingedeeld
  • De sollicitatieprocedure...

een technisch bekwame professional met kennis van Azure, Microsoft 365 en hybride oplossingen. Je bent klantgericht en beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, waardoor je in staat bent om de behoeften van relaties te begrijpen en om te zetten in slimme IT-oplossingen. Met een analytische geest en probleemoplossend vermogen kun jij snel en efficiënt complexe IT-uitdagingen aanpakken. 

Daarnaast ben je een teamspeler die goed samenwerkt met collega’s en beschikt over organisatorisch talent om meerdere projecten en taken tegelijkertijd te beheren. Flexibiliteit en aanpassingsvermogen zijn essentieel, evenals een passie voor technologie en een voortdurende motivatie om kennis en vaardigheden te verbeteren in een snel evoluerende IT-sector.  

Als je ook nog beschikt over een goed gevoel voor humor, een sterke werkethiek en betrokkenheid, ben jij degene die wij zoeken!

Jouw profiel:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding (niveau 3/4) in de richting van ICT. 
  • Je hebt meerdere jaren relevante werkervaring in een vergelijkbare rol. 
  • Je hebt kennis van Azure en Microsoft 365. 
  • Je hebt ervaring met het ontwerpen en implementeren van hybride oplossingen. 
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling. 
  • Je kunt snel en creatief denken om technische uitdagingen op te lossen. 
  • Je hebt een goed gevoel voor humor, een sterke werkethiek en betrokkenheid. 
  • Woonachtig in de regio Breda, Tilburg, Oisterwijk, Eindhoven, ’s-Hertogenbosch of Waalwijk, omdat wij waarde hechten aan een goede werk-privébalans.

een inspirerende werkomgeving met een team van eigenzinnige, humoristische collega’s en volop doorgroeimogelijkheden. Daarnaast krijg je de kans om te werken met moderne technologieën zoals Azure, Microsoft 365 en hybride oplossingen.  

De werksfeer is informeel wanneer het kan, professioneel wanneer het moet. 

Er zijn diverse manieren om jezelf te ontwikkelen, zoals officiële trainingen en certificeringen, cursussen, seminars en training on the job. 

Voor deze functie krijg je een auto van de zaak, telefoon, laptop en een passend salaris, afhankelijk van jouw kennis, vaardigheden en ervaring. 

Om je een écht goed beeld te geven van de functie, beschrijven we graag een typische Féju-werkdag. Een dag bij Féju is nooit hetzelfde en de planning van je dag is pas definitief, als de dag voorbij is!

8.25 uur 
Voor deze ochtend staat om 8:30 een afspraak ingepland bij een relatie uit ’s-Hertogenbosch. Het betreft een regulier beheerbezoek. Men heeft een on-premise server draaien met daarop drie VM’s die beheerd moeten worden. Omdat we graag feeling willen houden met deze relatie doen we het beheer nog op de ‘ouderwetse manier’: op locatie onderhouden en beheren wij de ICT omgeving.

Je meldt je bij de contactpersoon en neemt de werkzaamheden voor vandaag door. Na het pakken van een kop koffie ga je aan de slag. Je loopt de omgeving na en door middel van onze tooling zorg je dat de omgeving up-to-date gebracht wordt. Back-ups worden gecontroleerd en documentatie wordt bijgewerkt. Naast de reguliere beheerwerkzaamheden, is het gebruikelijk bij deze relatie dat we een gedeelte van de tijd gebruiken voor het beantwoorden en oplossen van gebruikersvragen en -problemen. Het lijstje is niet lang dus je vliegt door de punten heen.

12.00 uur 
Het beheerbezoek zit er bijna op. Je legt alles vast in je beheerticket en je loopt naar je contactpersoon om de werkzaamheden kort door te nemen. Je maakt direct gebruik van dit moment om advies te geven over de huidige on-premise ICT omgeving. Je advies bestaat uit migratie van de mail naar Microsoft 365 en een nieuwe on-premise serveromgeving voor de data en applicaties.

12.50 uur
Je komt aan op kantoor en collega’s zijn aan het lunchen. Een paar collega’s gaan een stukje wandelen en je besluit mee te gaan om buiten een frisse neus te halen. Nadat je terug bent van je blokje om, ga je nog even zitten om je boterhammen op te eten.

13.30 uur
Na de lunch is het tijd om samen met een collega van de supportdesk naar een relatie in Tilburg te rijden. Zij zijn verhuisd naar een nieuwe locatie. Afgelopen weekend heb je het verhuisproject met een aantal collega’s gedraaid, maar vandaag leveren we het totale project op. Onderdeel van dit project, waar jij leading in was qua plan en uitvoering, was een Microsoft 365 mail en SharePoint migratie. Deze middag moeten nog verschillende werkplekken inclusief monitoren en bijbehorende monitorbeugels worden uitgeleverd, waar je collega bij zal helpen.

16.00 uur
Je komt op kantoor en helpt support met het beoordelen van een probleem binnen Azure. Er gaat iets niet goed met het scaling plan voor VDI capaciteit en je loopt dit na met degene die de architectuur ontworpen heeft. Hierna loop je proactief dit ook bij andere klanten na zodat zoveel mogelijk voorkomen wordt dat dit probleem zich elders herhaalt

16.55 uur
Deze week is het jouw beurt om storingsdienst te draaien. Nadat je je auto hebt leeggeruimd, neem je contact op met de collega die deze dienst vorige week heeft ingevuld. Vanavond op tijd naar bed omdat er morgen een beheerdag gepland staat in Amsterdam waar je jezelf om 8:00 mag melden.

bij Féju is eenvoudig en begint met het invullen van het (korte) sollicitatieformulier.

Na een eerste kennismaking volgt feedback binnen enkele dagen. Bij een goede match volgen er verdere gesprekken en uiteindelijk een voorstel. Bij acceptatie worden formele zaken geregeld, zoals het ondertekenen van de arbeidsovereenkomst en het aanvragen van een VOG. 

Maak kennis met Féju

  • “Féju heeft een groot hart voor haar medewerkers. We delen de fijne en minder fijne momenten met elkaar, maar geen dag zonder lach. Daarom werk ik bij Féju.”

    Daniëlle

    Management Assistente

Maak kennis met Féju

Weten of het matcht? Doe de test!

in 1 minuut

Stelling 1:

Het is vrijdagmiddag, dus:

A

Tijd voor een drankje met collega's!

B

Met gierende banden naar huis.

Stelling 1 van 6

Stelling 2:

Mijn lunch:

A

Lekker vette snack

B

Gezond, groen, voedzaam, salade, zoiets

Stelling 2 van 6

Stelling 3:

Je móet kiezen:

A

NAC

B

Willem II

Stelling 3 van 6

Stelling 4:

Smartphone:

A

iOS

B

Android

Stelling 4 van 6

Stelling 5:

Personeelsfeest:

A

Elleboog op de bar

B

Voetjes op de dansvloer

Stelling 5 van 6

Stelling 6:

Je moet kiezen:

A

Jupiler

B

Heineken

Stelling 6 van 6

Well done! Je kunt direct solliciteren. Of wil je het resultaat van je test eerst bespreken onder genot van bak koffie, frisje of biertje/wijntje? Bel Anton of stuur hem een berichtje: 06-13 37 72 51 Well done! Je kunt direct solliciteren. Of wil je het resultaat van je test eerst bespreken onder genot van bak koffie, frisje of biertje/wijntje? Bel Anton of stuur hem een berichtje: 06-13 37 72 51